سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی

خرید آنلاین نوعی تجارت الکترونیکی است که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا مستقیماً کالا یا خدمات را از طریق اینترنت با استفاده از مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه از فروشنده خریداری کنند. مصرف کنندگان با مراجعه مستقیم به وب سایت خرده فروش و یا جستجوی فروشندگان جایگزین با استفاده از موتور جستجوی خرید ، کالای مورد علاقه خود را پیدا می کنند که این امر در دسترس بودن و قیمت گذاری همان محصول در خرده فروشان مختلف الکترونیکی است. از سال 2020 ، مشتریان می توانند با استفاده از طیف وسیعی از رایانه ها و دستگاه های مختلف ، از جمله رایانه های رومیزی ، لپ تاپ ها ، رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند ، به صورت آنلاین خرید کنند. یک فروشگاه آنلاین تشابه فیزیکی خرید محصولات یا خدمات را در یک خرده فروش یا مرکز خرید معمولی "آجر و ملات" برمی انگیزد. این فرآیند خرید اینترنتی تجارت به مصرف کننده (B2C) نامیده می شود. هنگامی که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی می شود تا مشاغل را قادر به خرید از مشاغل دیگر کند ، این فرآیند خرید اینترنتی تجارت به کار (B2B) نامیده می شود. یک فروشگاه آنلاین معمولی مشتری را قادر می سازد تا محصولات و خدمات شرکت را مرور کند ، عکس ها یا تصاویر محصولات را به همراه اطلاعاتی در مورد مشخصات محصول ، ویژگی ها و قیمت ها مشاهده کند. فروشگاه های آنلاین معمولاً خریداران را قادر می سازند تا از ویژگی های "جستجو" برای یافتن مدل ها ، مارک ها یا موارد خاص استفاده کنند. مشتریان آنلاین برای انجام معامله ای مانند کارت اعتباری ، کارت بدهی دارای قابلیت Interac یا خدماتی مانند PayPal باید به اینترنت و روش پرداخت معتبر دسترسی داشته باشند. برای محصولات فیزیکی (به عنوان مثال ، کتابهای جلدی یا لباس) ، e-tailer محصولات را به مشتری ارسال می کند. برای محصولات دیجیتال ، مانند فایل های صوتی دیجیتال آهنگ ها یا نرم افزار ، ایمیل معمولاً پرونده را از طریق اینترنت برای مشتری ارسال می کند. بزرگترین شرکتهای خرده فروشی آنلاین Alibaba ، Amazon.com و eBay هستند. نام های جایگزین برای این فعالیت "e-tailing" ، شکل کوتاه شده "خرده فروشی الکترونیکی" یا "خرید الکترونیکی" ، شکل کوتاه شده "خرید الکترونیکی" است. یک فروشگاه آنلاین را می توان فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه الکترونیکی ، فروشگاه الکترونیکی ، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه اینترنتی و فروشگاه مجازی نیز نامید. تجارت موبایل (یا تجارت الکترونیکی) خرید از وب سایت یا برنامه نرم افزاری بهینه سازی شده دستگاه تلفن همراه یک خرده فروش آنلاین را توصیف می کند ("برنامه"). این وب سایت ها یا برنامه ها به این منظور طراحی شده اند که مشتریان می توانند محصولات و خدمات یک شرکت را از طریق رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند مرور کنند.

تحویل محصول

تحویل خانه Foodora با دوچرخه در Tampere ، فنلاند
پس از پذیرش پرداخت ، کالاها یا خدمات می توانند به روش های زیر تحویل داده شوند. برای موارد فیزیکی:

حمل و نقل: محصول به آدرس تعیین شده توسط مشتری ارسال می شود. تحویل بسته های خرده فروشی معمولاً توسط سیستم پستی عمومی یا پیک خرده فروشی مانند FedEx ، UPS ، DHL یا TNT انجام می شود.
حمل و نقل ارسالی: سفارش به تولید کننده یا توزیع کننده شخص ثالث منتقل می شود ، و سپس کالا را مستقیماً به مصرف کننده می فرستد ، و مکان فیزیکی خرده فروش را دور می زند تا صرفه جویی در وقت ، پول و فضای شما انجام شود.
وانت در فروشگاه: مشتری با استفاده از یک نرم افزار یاب فروشگاه محلی را انتخاب کرده و محصول تحویل را در محل انتخاب شده تحویل می گیرد. این روشی است که اغلب در مدل کسب و کار با آجر و کلیک استفاده می شود.
برای موارد دیجیتالی یا بلیط: چاپ کردن ، ارائه کد برای آنها ، یا پست الکترونیکی مواردی مانند بلیط های پذیرش و اسکریپت (به عنوان مثال ، گواهی های هدیه و کوپن). بلیط ها ، کدها یا کوپن ها ممکن است در محل های مناسب فیزیکی یا آنلاین استفاده شده و محتوای آنها برای بررسی صلاحیت آنها مورد بازبینی قرار گیرد (به عنوان مثال تضمین هایی که حق پذیرش یا استفاده در زمان و مکان صحیح برای مقدار دلاری صحیح بازخرید می شود) ، و برای تعداد صحیح استفاده)
تماس خواهد گرفت ، COBO (در Care Of Box Office) یا وانت "درب منزل": مشتری بلیط های خریداری شده از قبل را برای یک رویداد مانند یک نمایش ، یک رویداد ورزشی یا کنسرت ، درست قبل از رویداد یا در پیشرفت. با شروع اینترنت و سایت های تجارت الکترونیکی که به مشتریان امکان خرید بلیط بصورت آنلاین را می دهد ، محبوبیت این سرویس افزایش یافته است.

مزایای خرید اینترنتی

یافتن آسان -یافتن محصول در اینترنت بسیار آسان تر از جستجوی محصول محلی یا اندازه مناسب در فروشگاه محلی است. شما می توانید خرید خود را بصورت آنلاین سفارش دهید و آن را به یک محل وانت مناسب تحویل دهید (کلیک کنید و جمع کنید) یا به پیشخوان جمع آوری فروشگاه.
محصولات ارزان تر- برخی از محصولات بصورت آنلاین بسیار ارزان تر هستند ، زیرا برخی از محصولات ویژه انحصاری آنلاین هستند ، این بدان معنی است که فقط خریداران آنلاین می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. بسیاری از روش های مناسب برای جستجوی محصولات آنلاین و مقایسه قیمت ها قبل از خرید وجود دارد.
صرفه جویی در وقت و انرژی- شما نمی خواهید با انتظار و جستجو در راهروها در ساعت پیک خرید ، وقت گرانبهایی را هدر دهید ، فقط برای یافتن آنچه که می خواستید از قبل به فروش رسیده است. با سفارش بصورت آنلاین و تحویل وسایل خود به نزدیکترین و راحت ترین محل وانت ، این مشکل به راحتی برطرف می شود.
آزادی انتخاب -در صورت خرید آنلاین گزینه های محصول بسیار گسترده تر هستند. یک محصول خاص در مقایسه با آنچه در فروشگاه می یابید ، در اندازه ها و رنگهای بسیار متفاوت آنلاین خواهد بود.
رضایت بالا -خرید آنلاین بسیار معتبر شده است ، از این رو امتیاز رضایت بالای فروشگاه های آنلاین است. خرید آنلاین بصری و قابل اعتماد است.
محصولات نادر- خرید آنلاین همچنین می تواند برای خرید محصولات کمیاب یا خاص بسیار مفید باشد. به عنوان مثال کفش های ورزشی محدودی که شما واقعا می خواستید یا حصیر یوگا که فقط در خارج از کشور موجود است.
حریم شخصی- هنگامی که در فروشگاه خرید می کنید ، همه خریدهای شما را می بینند. در بعضی موارد این ممکن است مشکل ساز یا حتی شرم آور باشد. با خرید آنلاین ، همیشه به حریم خصوصی و ناشناس ماندن می رسید.

خرید اینترنتی به سرعت در حال گسترش بوده و هر روز بر جمعیت خریداران اینترنتی افزوده می گردد. امروزه دیگر تنها کالا به صورت اینترنتی عرضه نمی شود و حتی برخی خدمات نیز اینترنتی هستند. همچنین فروشندگان آنلاین شاپ ها به صورت رقابتی بر کیفیت محصولات خود تمرکز کرده اند و برای افزایش آن تلاش می کنند. این امر موجب ارتقای سطح رضایت از خرید اینترنتی شده و در نهایت موجب توسعه تجارت الکرونیک می شود. از دیگر سرویس های شرکت باریزان ارائه ی خدمات خرید اینترنتی از سایت های معتبر دنیا می باشد. جهت استعلام قیمت میتوانید با تکمیل فرم خرید اینترنتی در زیر و تماس با ما از هزینه ی خرید ونحوه ی ارسال کالای خود مطلع شوید. در صورت هرگونه ابهام و یا راهنمایی میتوانید با همکاران ما از طریق ایمیل inquiries@barizanco.comو یا شماره تماس02188839123 در ارتباط باشید.